SPORTWERKT

Via het SPORTWERKT traject leren jongeren van 12 t/m 18 jaar om actief onderdeel uit te maken van de maatschappij. Dit traject is speciaal voor jongeren die (tijdelijk) geen school hebben of daar terecht kunnen.

Actief en sociaal
Dit traject helpt jongeren om sneller een stap te zetten richting vrijwilligerswerk, betaalde (bij)baan of opleiding. Door het intensieve sportprogramma in combinatie met vakken als burgerschap, rekenen en taal kunnen jongeren in korte tijd hard werken aan sociale vaardigheden.

De sociale en sportieve activering zorgt er voor dat 82% van de deelnemers na afloop beter in staat is de goede en gezonde keuzes te maken om door te stromen naar bijvoorbeeld vervolgonderwijs of werk.

Neem voor meer informatie direct contact op met Mira Mellema via mira@urbanvoetbalschool.nl of 06-21502814.

“Ik ging nooit naar school. Nu ga ik met plezier en leer zo ontzettend veel. Vooral over mezelf en mijn toekomst.” – Gregory 16 jaar